top of page
< Tillbaka

Ledarskap

Föreläsningar & workshops

Utmana era silos och bli kundcentrerade och innovativa på riktigt

Vi zoomar ut från detaljerna för att se den större bilden av vilken roll kundfokus spelar idag i företag, och vilken roll det skulle kunna spela. Vad innebär det att gå från undersökningar ”för sakens skull” till att kundfokus är hjärtat i bolagets kultur och utvecklingsarbete. Vad ger framgång på den resan? Hur kan man lyckas med den fullt ut?

Vi hjälper er få syn på den röda tråden – Vad gör bolag som får tydliga affärsfördelar från sitt sätt att arbeta med kunden i centrum!

Målgrupp: 

Detta är en orienterade och inspirerande föreläsning som passar bra i olika grupper, t.ex. ledningsgrupp, affärsområde eller marknadsavdelning.

Föreläsningen är baserad på exempel från företag. Den riktar sig till privata bolag, och offentliga verksamheter som vill inspireras av olika branscher.

Tidsåtgång:

Utmana era silos och bli kundcentrerade och innovativa på riktigt

Intresserad av våra tjänster?
Har du frågor? 
Vill du boka?
Tveka inte att höra av dig!

TA KONTAKT
bottom of page