top of page

Inspirationsföreläsning:

Kundvärde - så tar ni kommandot

Den där effekten. När kunderna väljer er över alternativen. Och när priset inte är det viktigaste för kunderna. 

Upptäck möjligheter till utveckling som kunderna verkligen uppskattar

Nöjdare kunder och bättre resultat. Med hjälp av möjligheter ni har inom räckhåll!

Låt oss inspirera och utmana er att se hur ni kan stärka er konkurrenskraft genom den potential som finns i er organisation.

 

Ofta finns stora möjligheter inom räckhåll, och nyckeln till att komma åt dem ligger hos er ledare.

 

För ledningsgrupper som vill mer.​​

Inspirationsföreläsningens 3 tankeväckande perspektiv

Kundvärde och affär

Hur skapas kundvärde egentligen? Genom bra produkter, ja. Men mer? Det finns flera möjligheter att öka sitt värde gentemot kunderna. Självklart vill ni ha koll på de allra viktigaste sätten​. Särskilt som det i nästan alla verksamheter finns stora möjligheter som går att komma åt bara man letar efter dem.

Medarbetar-engagemang

Många ledare vill se ett stort kundfokus och engagemang bland sina medarbetare. Och samtidigt vill många medarbetare få chansen att bidra mer till ännu nöjdare kunder. Men ändå förblir mycket som det varit. Var tar det stopp och hur kommer man över det?

Ledarskap

Ni ledare har en större roll än ni många gånger tror i att främja eller hindra nytänkande utveckling av kundvärde. Vi ser till att ni blir medvetna om hur ni kan påverka på ett positivt sätt i vardagen.

Vad ni får med er

Nya insikter om vad som gör skillnad på riktigt

Gemensam förståelse i ledningsgruppen om er roll i att skapa kundvärde

Reflektioner om vad ni gör bra idag och vad ni skulle kunna göra annorlunda för att få ännu bättre resultat

Få fart på utvecklingen av ert kundvärde och se värdet på sista raden

Vi hjälper företag som ser värdet i att bli bättre för sina kunder varje dag.

Med relevant utveckling som händer. Inte bara snack.

P1050667_edited.jpg
bottom of page