Inspirationsföreläsning:
Kundvärde - så tar ni kommandot
Den där effekten. När kunderna väljer er över alternativen. Och när priset inte är det viktigaste för kunderna.
Upptäck möjligheter till utveckling som kunderna verkligen uppskattar
Nöjdare kunder och bättre resultat. Med hjälp av möjligheter ni har inom räckhåll!
Låt oss inspirera och utmana er att se hur ni kan stärka er konkurrenskraft genom den potential som finns i er organisation.
Ofta finns stora möjligheter inom räckhåll, och nyckeln till att komma åt dem ligger hos er ledare.
För ledningsgrupper som vill mer.
Inspirationsföreläsningens 3 tankeväckande perspektiv
Kundvärde och affär
Hur skapas kundvärde egentligen? Genom bra produkter, ja. Men mer? Det finns flera möjligheter att öka sitt värde gentemot kunderna. Självklart vill ni ha koll på de allra viktigaste sätten. Särskilt som det i nästan alla verksamheter finns stora möjligheter som går att komma åt bara man letar efter dem.
Medarbetar-engagemang
Många ledare vill se ett stort kundfokus och engagemang bland sina medarbetare. Och samtidigt vill många medarbetare få chansen att bidra mer till ännu nöjdare kunder. Men ändå förblir mycket som det varit. Var tar det stopp och hur kommer man över det?
Ledarskap
Ni ledare har en större roll än ni många gånger tror i att främja eller hindra nytänkande utveckling av kundvärde. Vi ser till att ni blir medvetna om hur ni kan påverka på ett positivt sätt i vardagen.